5 SEO javaslat értékesítési típusú honlap felépítéséhez
Ha értékesíteni szeretnénk, az interneten ne úgy készítsük el a céges weboldalunkat, ahogyan ma a neten lévő weboldalak több mint 90%-a kinéz. Bemutatkozás, Szolgáltatások, Referenciák, Kapcsolat stb. Sok weboldalon még mindig ott van egy belépő animáció, egy intró oldal, amit esetleg még átugrani sem lehet.
SEO-gyorstipp:
- Weboldalunk ne a bemutatkozással, és ne is a látogatóink üdvözlésével kezdődjön. Inkább a látogatóink problémájáról kellene szólnia. Illetve még inkább az általunk kínált megoldásokról! Már a nyitóoldalon próbáljunk meg olyan értékes tartalmat szolgáltatni, amivel nem csak a látogatóink figyelmét ragadjuk meg, de koncentrálva a kulcsszósűrűségre, és minden más egyéb SEO-s szempontra, a keresőrobot figyelmét is megszerezzük.
- A szolgáltatásaink, ne csak a „szolgáltatások” menüpontból legyenek elérhetőek. Helyezzük el a szolgáltatásaink megnevezését közvetlenül a navigációban (menüpontokban), azaz a „Szolgáltatások” menüpont helyett, egyből soroljuk fel. Ezek mind-mind kulcsszavaink is egyben!
- Weboldalunk oldal sávjában jelenítsük meg elégedett vásárlóink ajánlásait! (Ezekbe az idézetekbe csempésszük bele a kulcsszavainkat!)
- Használjunk képeket a szolgáltatásaink szemléltetéséhez, és a képeket lássuk el a megfelelő SEO beállításokkal.
- Használjunk multimédiás elemeket és megosztási lehetőséget weboldalunkon. Engedjük, hogy látogatóink megosszák az interneten a tartalmunkat, és ezáltal számos új linket generáljanak nekünk.