8 innovatív és friss tanács a belső keresőoptimalizálásban
A Google egyik csapat vezetőjének pár tippje hogy az algoritmus relevánsnak ítélje a honlapunkat.
1. A H1-es elemben, amely a fő címsort jeleníti meg a a honlapunk forráskódjában az első szó legyen mindig a legfontosabb kulcsszavunk.
2. Legyen minél több friss tartalom a honlapunkon és ezeknek a működtető motorja blogmotor legyen (hírek modul)!
3. Egyelőre főleg Angol nyelvterületen, de hamarosan már itthon is fontos szerepe lesz a SEO-ban, hogy írjunk helyesen, figyeljünk az elütésekre stb…
4. A Google szerint az a minőségi tartalom, ami a szöveges elemek mellett képeket és a multimédiás elemeket is tartalmaz. Tehát ne csak és kizárólag text alapú tartalmat tegyünk közzé, hanem variáljuk is!
5. Ügyeljünk arra, hogy ne legyenek törött (nem működő) linkek a honlapunkon! Figyeljünk arra, hogy a megszűnő hivatkozások vagy tűnjenek ez a honlapunkról, vagy legyenek átirányítva.
6. Ne használjunk túl hosszú URL-eket, mert rontja a láthatóságunkat
7. Legyen felsorolás a honlapunkon, ezek segítenek az olvasónak az átláthatóságon, a Google pedig díjazza az ilyen honlapokat
8. Gondoljuk át, hogy mit jeleníttetünk meg a Google keresőjében? A gyengébb minőségű aloldalakat érdemes kizárni a keresőből, hogy a Mi honlapunknak csak minőségi tartalmait indexelje a Google. A Google szerint a kevesebb minőségi oldal, több és jobb minőségű forgalmat generálhat, mintha ez vegyítve van nem túl értékes tartalmakkal is.