8 SEO tipp a kisvállalkozások tulajdonosai számára - BEVEZETŐ
A kisvállalatok számára a keresőoptimalizálás körülbelül 90%-ban hasonló a nagyvállalatokéhoz. Ebben a cikksorozatban a fennmaradó 10%-ra összpontosítunk, azokra a dolgokra, amelyeket egy kisvállalkozásnak másképp kell tennie, az erőforrások vagy a márkaerő hiánya miatt.
A cikksorozat részei:
- Készítsd el saját SEO-dat
- Ismerd meg a SEO alapjait
- Használd a SEO eszközöket
- Válassz könnyebb kulcsszavakat
- Játssz az erősségeidért
- Egyeztesd a tartalmat a vevő utazásával
- Optimalizálj a helyi keresésre
- Kezeld a felhasználói véleményeket
A kisvállalkozások SEO futtatásának fő oka a kényszer. Egy nagyvállalat költségvetése és egy márkanév ereje nélkül sokkal kevesebb lehetőség van hibázni. Míg a nagyobb vállalatok megengedhetik maguknak, hogy fizessenek az alacsony hozamú SEO szolgáltatásokért, pusztán a tartalom kedvéért tartalmakat hozzanak létre, és figyelmen kívül hagyják az esetleg rossz felülvizsgálatokat, addig a kisebb vállalkozásoknak az ilyenekért komoly árat kell fizetniük. Épp ezért a kisvállalkozói SEO célja minden apró lehetőség maximalizálása, legyen az az elköteleződés, a versenyelőny vagy a személyes érintkezés az ügyfelekkel való kapcsolattartás során.