Egyeztesd a tartalmat a vevő utazásával

Egyeztesd a tartalmat a vevő utazásával

8 SEO tipp a kisvállalkozások tulajdonosai számára cikksorozat 6. része

Folytassuk a kerékpárüzem példával. Mondd, hogy tapasztalt motoros vagy, Seattle-ben élsz, elindítod a saját üzleted, létrehozol egy weboldalt, hozzáadsz egy blogot olyan jó dolgokról, mint a kerékpározás története, a legjobb nyomvonalak a környéken, kerékpáros eseményeket és bemutatott ügyféltörténeteket.

A probléma az, hogy a menő dolgokról való olvasás nem része a vevő utazásának. A menő dolgok minden bizonnyal szórakoztatóak, elősegítik a közösség építését és a meglévő ügyfelek megtartását, de nem segítenek a kerékpárok eladásában, amely jelenleg az elsődleges cél. Sajnos kisvállalkozásként nem engedheted meg magadnak, hogy menő dolgokról írj, amíg nem hozol létre elegendő tartalmat ahhoz, hogy folyamatos értékesítési folyamatot vezess.

Tehát a kezdeti tartalomterv kidolgozásakor ügyelj arra, hogy minden ütemezett tartalom része legyen a vásárló utazásának. Általánosságban elmondható, hogy a tartalmat úgy kell megtervezni, hogy kielégítse a következő három keresési szándékot:

Információs szándék

A vásárló utazásának elején a potenciális vásárlók meg akarják ismerni a terméktípusokat és a termék tulajdonságait. Hosszú lekérdezéseket használnak, például: „hogyan válasszunk kerékpárt”, „mitől jó egy kerékpárt”, „milyen típusú kerékpárok vannak” vagy „hogyan méretezzük a kerékpárt”. Ezt a szándékot leginkább a részletes útmutatók elégítik ki. 

Vizsgálati szándék

Miután a potenciális vásárlók megismerték az általános típusokat, amelyekbe a terméked tartoznak, meg akarják ismerni az őket leginkább érdeklő fajtát. Ebben a szakaszban a keresők olyan kérdéseket használnak, mint a „legjobb fixie kerékpárok”, „a legjobb városi kerékpárok 500 dollár alatt” vagy „bianchi pista áttekintés”. Ezt a szándékot leginkább az értékelések és a listák elégítik majd ki.

Tranzakciós szándék

Végül, mivel az érdeklődők közel állnak a vásárláshoz, olyan kérdéseket fognak használni, mint a „bianchi pista ára”, a „colnago c60 seattle” vagy az „eladó trek kerékpárok”. Ezt a szándékot legjobban a katalógusban található kategória- és termékoldalak elégítik ki. 

TIPP: Amint a felhasználó megérkezik bármelyik oldaladra, próbáld meg (óvatosan) tovább tolni őt az értékesítési tölcséren. Például, ha a felhasználó a kerékpártípusok útmutatóján landol, akkor mindegyik típushoz csatolj egy linket az ilyen típusú kerékpárok listájáról. Ha a felhasználó egy listán landol, mellékeld minden kerékpár részletes áttekintésének linkjét. Viszont a vélemények mindegyikét kapcsold össze termékoldallal.

 

Vissza
Üzemeltető:
Oleander Informatikai Kft.
Székhely:
3534 Miskolc, Gőz u. 7.
Postacím:
3532 Miskolc, Görögszőlő u. 1.
Iroda: (színházzal szemben)
3530 Miskolc, Széchenyi u. 22. 2/5.
Telefon (08:00-tól 14:00-ig):
+36 46/200-400
Fax:
+36 46/416-426
Adószám:
23082445-2-05
Cégjegyzékszám:
05-09-020932
Bankszámlaszám:
OTP Bank: 11705998-21293553
SWIFT kód:
OTPVHUHB
IBAN:
HU94 11705998 21293553 00000000