Kezeld a felhasználói véleményeket
8 SEO tipp a kisvállalkozások tulajdonosai számára cikksorozat 8. - befejező része
Ha csak most indulsz, a Google óvatos lesz a vállalatoddal, és jeleket fog keresni arra, hogy megbízhat-e benne. Az egyik legerősebb az ilyen jelek közül a te GMB-véleményeidnek a száma és általános értékelése:
Ösztönözd ügyfeleidet, hogy értékeljék a vállalkozásod, küldj nekik nyomonkövetési e-mailt, vagy adott esetben személyesen kérdezd meg őket, így te is látod, hogy elégedettek a termékeddel / szolgáltatásoddal.
Ne felejts el válaszolni az összes véleményre személyre szabottan, nem általános módon, és különös figyelmet kell fordítanod a rossz véleményekre. Néhány potenciális ügyfeled ki fogja keresni ezeket a rossz értékeléseket, és a vélemények kezelése alapján fog megítélni téged, tehát mindig tegyél meg mindent azért, hogy kecses módon ismertesd a helyzetet. Az is megeshet, hogy a bíráló a válaszod hatására úgy dönt, hogy megváltoztatja besorolását.