Légy entitás

Légy entitás

Off-Page, oldalon kívüli SEO taktika: Útmutató kezdőknek cikksorozatunk 2. része

A Google egy entitást olyan dologként ír le, amely egyedülálló, egyedi, jól körülhatárolható és megkülönböztethető. Lehet személy, márka, tárgy, hely vagy koncepció - gyakorlatilag bármi figyelemre méltó. És amikor a Google új entitást talál, felveszi a tudáspanel adatbázisba, amely immár több mint 500 milliárd tényt tartalmaz 5 milliárd entitásról és gyorsan növekszik.

Az entitások két szempontból fontosak. Egyrészt — a Google megbízhatóan azonosíthatja az entitásokat név vagy kontextus alapján. Másrészt — a Google megérti a különböző entitások közötti kapcsolatot. Így például, ha valaki online említi a márkánkat, a Google megtalálja ezt az említést, és hozzáadhatja a márka hírnevéhez. Valójában az entitások jelentik az új backlinkeket.

 

Hogyan lehet entitásokat használni az off-page SEO-hoz

Az entitások meghatározása kissé zavaros, ezért beszéljünk néhány módszerről, amellyel az entitások elméletét a való életben is alkalmazhatjuk.

  • Hozz létre erős márkát

Rukkolj elő egy megkülönböztethető márkanévvel és próbálj létrehozni egy entitást a Google szemében. Igényeld meg GMB (Google Cégem)-listádat, hozz létre üzleti profilokat a közösségi médiában, szerezz idézeteket a piacod legfontosabb üzleti címjegyzékeiből, és következetes márkanevet használj marketing anyagaidban. Ahogy növekszik a népszerűséged, a Google elkülönítheti a márkádat mint entitás, és a hírnevednek elkezd előnye származni az összekapcsolatlan említésekből éppúgy, mint a kapcsoltakból (linkeltekből). Mikor a legtöbb említés már nincs összekapcsolva, mérhető lendületet kaphat a rangsorolásod ettől.

Tipp! Ezzel az eszközzel ellenőrizheted, hogy a márkád entitás, vagy sem. 

  • Szerzőid váljanak szakértővé

 A Quality Rater Guidelines (Minőségértékelő iránymutatás) azt mondja, hogy a szerzői szakértelem a tartalom minőségének fő jelzője. Azok a szerzők, akiket elismernek szakterületük szakértőjeként, és munkájuk több különféle weboldalon is megjelenik, pozitívan befolyásolhatják tartalmad rangsorolását.

Ebből a célból próbáld meggyőzni a Google-t arról, hogy a webhelyed tartalmát létrehozó emberek tudják, mit csinálnak. Győződj meg róla, hogy szerzőid maximalizálták-e a profilokat a közösségi médiában, valamint az iparágadra jellemző platformokon. Bátorítsd őket, hogy jelentesség meg munkáikat más kapcsolódó weboldalakon, és váljanak aktív tagokká közösségekben, csoportokban.

Tipp! A 'sameAs' címke használatával segíthetsz a Google-nak abban, hogy kapcsolatot teremtsen a szerzőid munkái között. A címke a Séma jelölésének része, és lehetővé teszi a szerzők nevének összekapcsolását a szakmai profiljukkal bárhol.

 

Vissza
Üzemeltető:
Oleander Informatikai Kft.
Székhely:
3534 Miskolc, Gőz u. 7.
Postacím:
3532 Miskolc, Görögszőlő u. 1.
Iroda: (színházzal szemben)
3530 Miskolc, Széchenyi u. 22. 2/5.
Telefon (08:00-tól 15:30-ig):
+36 46/200-400
Fax:
+36 46/416-426
Adószám:
23082445-2-05
Cégjegyzékszám:
05-09-020932
Bankszámlaszám:
OTP Bank: 11705998-21293553
SWIFT kód:
OTPVHUHB
IBAN:
HU94 11705998 21293553 00000000