Nagy márkák a közösségi médiában (3.)
Olykor előfordul, hogy van mit ellesni a multiktól, még akkor is, ha ők nagyobb keretből tervezhetik meg a közösségi média jelenlétüket, mint Mi. Nézzünk egy-két példát következő sorozatunkban és szedjük össze mit érdemes belőlük ellesni.
Barack Obama
Azon lehet vitatkozni, hogy Obama vajon egyértelműen az interneten nyerte-e meg a választásokat még 2008-ban, de biztos, hogy ezen a csatornán nagyon sok, egyszerű embert sikerült elérnie. Tény, hogy a kampánystáb nagyon jól összefoglalta a mondanivalót, és tökéletesen kiválasztotta azokat a csatornákat, ahol el lehet érni a szavazókat. Természetesen ez Amerika, ahol jóval nagyobb az internet elérés teljes lakosságra vetített arányszáma, és ebből kifolyólag a közösségi médiával is hatalmas tömegeket lehet elérni. Egy valamit azonban mindenképp érdemes ellesni az Obama kampánystábtól, ez pedig nem más, mint a gondosan kiválasztott kommunikációs csatornák összehangolása.
A tanulság nem az, hogy legyünk ott mindenhol, hanem az, hogy ott legyünk mindenképp megtalálhatóak, ahol a célcsoportunk is jelen van!