Stratégiai előny kialakítási tippek - bevezető

Stratégiai előny kialakítási tippek - bevezető

Melyik márka ugrik be először az alábbiakról*:• szívbarát margarin• narancslé magas C-vitamin tartalommal• biztonságos autó• szappan, ami nem szárítja a bőrt• korpásodás elleni sampon• érzékeny fogakra kifejlesztett fogkrém• jód, ami nem csíp

Mit tudnak ezek a márkák?

„Csak” annyit, hogy van olyan tulajdonságuk, amely szinte összeforrt a márkanévvel. Ők egyértelműen a zászlójukra tűzték az egyedi tulajdonságukat, melyet úgy választottak ki, hogy olyan lényeges megkülönböztető jegy legyen, ami a célcsoportjuk számára fontos. És ebben ők voltak az elsők. Hatalmas érték egy bizonyos szót az emberek fejében birtokolni. Ezt persze nem lehet egy nap alatt elérni, de a magját jó pozícionálással és tudatos kommunikációval el lehet vetni. 

Hogyan csináljuk?

Következő cikkeink ebben segítenek!
1. Miért válasszanak minket?
2. Miért kell pozícionálnunk?
3. Miért olyan kevés a jól pozícionált cég?
 

A megoldások: Flóra, Hohes C, Volvo, Dove, Head & Shoulders, Sensodyne, Betadine

 

Vissza

Kapcsolódó bejegyzések

Üzemeltető:
Oleander Informatikai Kft.
Székhely:
3534 Miskolc, Gőz u. 7.
Postacím:
3532 Miskolc, Görögszőlő u. 1.
Iroda: (színházzal szemben)
3530 Miskolc, Széchenyi u. 22. 2/5.
Telefon (08:00-tól 15:30-ig):
+36 46/200-400
Fax:
+36 46/416-426
Adószám:
23082445-2-05
Cégjegyzékszám:
05-09-020932
Bankszámlaszám:
OTP Bank: 11705998-21293553
SWIFT kód:
OTPVHUHB
IBAN:
HU94 11705998 21293553 00000000