Vélemények kezelése

Vélemények kezelése

Off-Page, oldalon kívüli SEO taktika: Útmutató kezdőknek cikksorozatunk 4. része

GMB listád sikere a helyi keresésben nagymértékben függ a felhasználóktól kapott vélemények számától és az átlagos pontszámtól.

 A fenti képen látható eredmények egy londoni kocsma kereséshez kapcsolódnak. A lista tetején megjelenő összes találatnak több ezer értékelése és nagyon jó pontszáma van, de ahogy haladunk lefelé a listán, mindkét szám fokozatosan csökken.

Hogy juthatsz több GMB értékeléshez?

Ne várd meg, amíg ügyfeleid önállóan kezdenek véleményt írni - értékes időt veszítesz és kimaradsz a GMB-leadekből. Ehelyett, ha elégedett vevőt látsz, kérd meg, hogy látogassa meg a GMB listádat és írjon véleményt. Ezt megteheted személyesen az üzleti tevékenység közben, de küldhetsz neki egy nyomkövetési emailt, kérhetsz értékelést egy sikeres tranzakció után, vagy egyszerűen kérd fel értékelésre a közösségi médiában a követőidet.

Hogyan érhetsz el jobb GMB pontszámot?

Figyeld a véleményeket, és próbáld a lehető leggyorsabban semlegesíteni a rossz véleményeket. Minél hamarabb reagálsz egy rossz véleményre, annál nagyobb az esély a probléma megoldására és az ügyfél értékelésének szerkesztésére. A kulcs itt az, hogy őszinte légy, az ügyfélre összpontosíts, és megpróbáld valóban javítani az általános tapasztalatait.

 

Vissza
Üzemeltető:
Oleander Informatikai Kft.
Székhely:
3534 Miskolc, Gőz u. 7.
Postacím:
3532 Miskolc, Görögszőlő u. 1.
Iroda: (színházzal szemben)
3530 Miskolc, Széchenyi u. 22. 2/5.
Telefon (08:00-tól 14:00-ig):
+36 46/200-400
Fax:
+36 46/416-426
Adószám:
23082445-2-05
Cégjegyzékszám:
05-09-020932
Bankszámlaszám:
OTP Bank: 11705998-21293553
SWIFT kód:
OTPVHUHB
IBAN:
HU94 11705998 21293553 00000000